میلاد!

 

می خوام بگم : دوست دارم! به پنجره به آسمون!

به این شب آینه دزد! به تک درخت کوچه مون!

می خوام بگم : دوست دارم! به تو ! به اسم نقطه چین!

به گریه های بی هوا! به کولی کوچه نشین!

می خوام بگم : دوست دارم! به هر رفیق و نارفیق!

به شاعران بی غزل! به جنگلهای بی حریق!

می خوام بگم : دوست دارم! به قاتلم ! به روزگار!

به اون کسی که میندازه به گردنم طناب دار!

 

دنیای ما عوض می شه ، تنها با این جمله ناب:

دوست دارم ، دوست دارم ، دوست دارم تو این عذاب!

 

می خوام بگم : دوست دارم! به بادبادک به مدرسه!

به ترکه ی خیس انار ، کنار درس هندسه!

می خوام بگم : دوست دارم! به مرغ عشق بی قفس!

به جغد پیر بد صدا! به نی زنای بی نفس!

می خوام بگم : دوست دارم! به هر چی خوبه ، هر چی بد!

به خونه های کاگلی ! به سیبای توی سبد!

می خوام بگم : دوست دارم! به بغض تلخ انتظار !

به بدترین فصل سفر! به اخرین سوت قطار!

 

دنیای ما عوض می شه ، تنها با این جمله ناب:

دوست دارم ، دوست دارم ، دوست دارم تو این عذاب!               (یغما گلرویی)

 

میلادت مبارک عزیزترین این خانه، مهربانترین این همه سال و روز و شب...باورش سخت است که 15 بهمن امسال چشمان مهربانت در خانه را به رویم باز نمی کنند تا گرمای آغوشت را حس کنم...تا برایت تولدت مبارکی بخوانم و صدای خنده هایت را بشنوم...باورش سخت است باوفاترین یاور...

روزهای زندگی در گذرند..مثل برق ، مثل باد! هرگز 15 بهمن 84 فکر نمی کردیم که فرسنگ ها فاصله میانمان ایجاد شود ، که بروی! که بمانم...رسم روزگار است دیگر نمی شود تغییرش داد.

 

یادت نره که یاد تو همیشه همراه منه!

یادت نره که خواستنت مثل نفس کشیدنه!

یادت نره که آینه از طپش تو روشنه!

یادت نره نبودنت جونم ُ آتیش می زنه!                  (یغما گلرویی)

 

بهترینم! تا رسیدن به قله های موفقیتت راهی نمانده... تا اینجا همه موانع را پشت سر گذاشتی ، باور کن که باز هم می توانی، اراده کن و توکل، هر فتحی سختی دارد و توان می خواهد، تومی توانی ، به تو ایمان دارم..

در ان سوی مرزهای دنیا ، میلادت را تبریک می گویم و برای تو که بهترین همه دقایقم بودی و هستی و خواهی بود ، آرزوی شادترین و بهترین لحظات را دارم...یادت باشد که :

 

" هست آن نیست که هر لحظه کنارت باشد

هست آن است که پیوسته به یادت باشد"

 

نظرات 7 + ارسال نظر
ناهید یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:04 ق.ظ

سلام به هردوتا دوست خوبم . ارغوان جون من هم تولدت را تبریک می گم . امیدوارم امیدوارم هر جا که هستی شاد و موفق باشی . دوستون دارم .

ارکیده یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:24 ب.ظ http://www.goleorkideh.blogfa.com

منم تبریک میگم
و برایش بهترین ها را خواهانم..
امیدوارم هر جا که هست موفق و سربلند و دلش پر از نور خدا باشه!!!

ارغوان یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:20 ب.ظ

salam behtarin ... che sakhteh ..che sakhteh ke rooze tavalodet in hame az hameye kasani ke doosteshoon daari door baashi o faghat delet be shenidan e sedashoon khosh baasheh.
mamnoonam az to .. mikham injaa yad dashti benevisam amma nemisheh ba kambood e font e farsi movajeham!!
yad e hameye rooz haaye khoob e ba to boodan bekheir.

رضا افشاری یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:18 ب.ظ

سلام ارغوان جان
بر تو مبارک باشه این روز . لحظه هات ترانه باران .
روشنک خانم ممنون از حضورتون
موید باشید

آزاده دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:00 ق.ظ

ارغوان عزیز روز میلادت رو تبریک میگم و از ته دل برات آرزوی شادی و موفقیت در مرحله جدید زندگیت دارم .
روشنک عزیز نوشتت خیلی... قشنگه برات آرزوی خوشبختی دارم و مطمئن هستم که همینطور خواهد بود . هردوتون لیاقت بهترینهارو دارین .

حامد علی محمدی دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:07 ب.ظ http://hamedalimohamadi.mihanblog.com/

سلام !
من ۱۴ بهمن تولدم بود. .ارغوان جان ۱۵ بهمن سالروز تولدتو تبریک می گم. ایشا... زنده باشی.
موفق باشید.
فعلا بای

حسن علیشیری دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:21 ب.ظ http://memoir.blogfa.com

مبارررررررررررررررررکه! ارغوان عزیزم خواهر خوبم! تولدت مبارک! امیدوارم صد ساله بشی و به زودی بتونیم تولدتو با هم جشن بگیریم! موفقیت تو بزرگترین آرزوی هر دوی ماست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد