یک جشن دیگه!

چقدر خوبه که اردی‌بهشت، بهاری‌ترین ماه سال، برای ما هم پر از شادی و لبخنده ... امسال هم این شادی چند برابر شد با پیوند روشنک وحسن .. اما هنوز یک جشن خوب دیگه در راهه .. فردا... روز تولد روشنک ... ما هر سال توی این روز جمع می‌شدیم خونه‌ی روشنک و کلی خوش می‌گذروندیم، امسال حتما همه توی خونه‌ی مشترک و تازه جمع می‌شن و این روز رو جشن می گیرن اما بعد از ۶ سال این‌بار من نیستم که از یک هفته قبل در تهیه و تدارک روز تولد روشنک باشم، ولی از همین راه دور توی رویاهام تولدش رو جشن می‌گیرم.

روشنک خوبم، خواهر یک دنیا خاطره و شادی، تولدت مبارک، می‌دونی که همیشه آرزوی من برات آرامش و لبخند و سلامتیه.

امسال روز تولدت مصادف شده با شروع تازه‌ی یک زندگی، این هم‌راهی رو به فال نیک بگیر.

نمی‌دونم که من دوباره کی می‌تونم دوباره در  آغوشت بگیرم، شاید خیلی زودتر از اون‌که بتونم فکرشُ کنم و یا شاید روزگاری دور... نمی‌دونم! اما از همین‌جا برات همه‌ی لحظات خوب دنیا رو آرزو می‌کنم، از همین‌جا میلادت رو جشن می‌گیرم و شادم. مطمئنم که برادر خوب من امسال برات خاطره‌انگیزترین روز تولد رو می‌سازه، پس خوش بگذرون حسابی .......

............

پ.ن: لطفا از ترانه‌ی تولد تعجب نکن! وقتی که شنیدمش واقعا دوست داشتم که برای روز تولدت روی وبلاگ بذارمش!! برام پر از بوی خوش خاطره بود انگار!! خاطره‌ی شادی روز تولد یک پسرک مو فرفری که واسه بادبادک‌های چسبیده به سقف بیچارمون می‌کرد! و پدرش که از خود پسرک بیشتر برای کیک و کادو‌ها ذوق‌زده بود ........

مبارک، مبارک، تولدت مبارک

 

نظرات 5 + ارسال نظر
حسن علیشیری شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:23 ب.ظ http://memoir.blogfa.com

باز هم پیش دستی کردی خواهرم! منم به عزیزترینم، به هم‌نفسم تولدشو تبریک می‌گم! روشنکم! تولدت مبارک...با تو زندگی برای من همیشه بهاریه! همیشه اردی‌بهشتیه!

سعید کریمی دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ق.ظ http://saeedkarimi.blogfa.com

سلام

خوبیش اینه که چندی ست دیفالت ِ این صفحه تبریک و تولد و شیرینی است ، به قول ِ مولانا : معشوقه به سامان شد ، تا باد چنین بادا ،

وقت خوش .

روشنک سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:51 ق.ظ http://azeshgh.blogsky.com

ممنونم بهترینم برای اینهمه لطف ات ...دیر دارم می بینم این خونه رو..دیر دیدم نوشته زیبایت را . اما صدای تولدت مبارک ات را شنیدن و زنگ زدنت به یک دنیا می ارزید و بهترین هدیه بود...امسال که تولد با مریضی و سه روز در رختخواب افتادن همراه بود...امیدوارم سالهای بعد را بتوانیم خوش بگذرونیم:))
دوست دارم یاور همیشه مومن! امیدوارم این خونه با خبر خوشی که تو می دهی نوربارون بشه...

مرجان سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:52 ب.ظ

عزیز دلم منم اغاز بهار دیگری از زندگیتو که مصادف با شروع مرحله جدید زندگیت با حسن عزیزم هست رو صمیمانه بهت تبریک میگم و بهترینها رو براتون ارزو میکنم.تولدت دنیا دنیا مبارک خانمی.

ساناز صفایی سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ب.ظ http://sanazsafaee.blogfa.com/

ارغوان عزیز و مهربان
باید از محبتت بابت پیغامی که بهم داده بودی تشکر کنم
به امید دیدار شما هر زمان که سعادتی باشد برای ما.
ارادتمند
ساناز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد