گلایه...

نمی دانم چرا با من سر عناد دارد؟ با یک کلیک ساده تنها دری را که می شد هرروز برایت عاشقانه بنویسم و شعرهای عاشقانه ترت را بخوانم به رویم بست.  

ما که سالها برای زندگی زیر یک سقف صبرکردیم و جنگیدیم ، تنهابه تکه شعرهایی قدیمی و جدید برای ابرازعشقمان متوصل می شدیم که آن را هم تعطیل کرد این بی مرام. لعنت بر این فاصله و کار و کار و کار...که فرصتی برای دیدن و حرف زدن برایمان نمی گذارد، برای لذت زیر یک سقف نفس کشیدن ، چای خوردن و فیلم دیدن...سنگینی پلک ها امان نمی دهد تا چیزی جز جملات تکراری هر روزه را بگویم، بگویی. گاهی اما همان "چه خبر " هم امید بخش است برایم.  

پ.ن 1: باید دوباه به سراغ " دفترقهوه رنگ دلتنگی " ها برویم همسر. آنجا راحت تر می شد گفت و شنید، عاشقانه ها را ، گلایه هارا و نامحرمی نبود که خط خطی اش کند. هرچند روزی برایم نوشتی : 

بانو !

بیا دفتر قهوه ای رنگ دلتنگی ها را

کنار بگذاریم!

به خدا

وقت ما کمتر از آن است

که آن را

به بحث درباره ی احتمال جنگ و گران شدن بهای نفت بگذرانیم

به جای همه ی این ها

من برایت از چشمهای قهوه رنگ تو شعر می خوانم

تو هم لبخند می زنی و بدی هایِ گاه و بی گاه مرا می بخشی!

 اما باور کن که امروز دلتنگ همان نوشته هایم... 

پ.ن 2: هنوز هم دنبال راهی برای ورود به facebook هستم. من خسته نمی شوم همکار بی معرفت.

 

روشن بانو

نظرات 11 + ارسال نظر
همسر چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ب.ظ

گفتی دلتنگی و یاد تک تک این دقایق دوری افتادم، یاد شهری که از او متنفرم چرا که مرا و تو را از هم دور می کند و ما را از فرشته‌ی زیبایمان! نگران نباش بهترینم! عاشقانه‌های شاملو را سانسورچی ها هم می‌خوانند و اشک می‌ریزند. هیچ فیلتری نیز نمی‌تواند دل‌نوشته‌های ما را پس پشت خود پنهان کند.
دفتر قهوه‌ای رنگ رویاهامان نیز سر جایش هست، می‌نویسم و می‌خوانیم و عشق می‌کنیم که هنوز عاشقیم و به آن عهد ابدی پایبندیم. دوستت دارم که عشقی و همسری و مادری!

ساناز صفایی چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ب.ظ http://sanazsafaee.blogfa.com

زمان را ببین تو رو خدا؟!!!!
آمدم سری بزنم دیدم خدایا این جا چه خبره تو مادر شدی و و و و .... روشنک یادت هست تازه با حسن آشنا شده بودی و من بهت سر می زدم و می دیدمت با آن چشم های درشتت می خندیدی دختر دنیا رو عجب! دلم برای صدات تنگ شده برای دیدنت برای خودمون که دیگه سال هاست خودمونیم!
با شعری و خبری و خبرتری به روز هستم. از تنهایی من سر دربیاورید. این روزها تنها همین را می خواهم

ارغوان پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ق.ظ

آنای من ، نگران نباش چون فاصله های اینجوری هیچ وقت باعث کم رنگ شدن نمیشن !
فکر می کنم که بد نباشه که یکروز هردوتون بگین گوربابای اون همکار بی معرفت و به خودتون و اون فرشته ی کوچولوی نازنین برسین.
تحمل کن عزیز دلشکسته..............

محمدطالبی جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ق.ظ http://mohamadtalebi.blogfa.com

سلام
باداستان: زنیکه بدقواره..به روزم.

الهام شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:41 ب.ظ http://inspiration5.persianblog.ir

سلام زیبا بود اگه موافق باشین تبادل لینک کنیم ممنون میشم بهم خبربدین
شاد و پیروز باشی دوست عزیز

سمانه دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:10 ب.ظ http://batian.blogfa.com/

چقدر بده که همه ما نگران این کمبود وقت هستیم و واقعا هیچ زمانی برای با هم بودن و گفتن کلمات جدید و دو کلمه حرف حساب بی دغدغه نداریم.ما هم مثل شمائیم! خسته از این زندگی تکراری که فقط باید بدویی و آخر هم هیچ!

....... دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ب.ظ http://www.bargekhatereh.parsiblog.com

سلام/از موفقیتت خوشحالم.منو یادت می یاد؟

مریم توفیقی سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:02 ب.ظ http://tofighee.persianblog.ir

سلام روشن بانو. احوال سوفیای ما؟
این گلایه ها بوی خوبی میدهد. بوی ناب عشق. به همسر گرامی سلام برسانید و روی سوفی را هم از طرف من ببوسید.

محمدطالبی شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ق.ظ http://mohamadtalebi.blogfa.com

سلام روشن بانوعزیز
باداستان: درغربت..به روزم.

باران شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ب.ظ http://www.yeki-dordone.blogfa.com

سلام...من خیلی دوست دارم نوشته های شما رو....هر چند هیچوقت جوابم رو ندادین....
امیدوارم همیشه زندگی بر وفق مراد شما باشه.

شرمنده باران جان..به حساب کمبود وقت بگذار نه هیچ چیز دیگر..امید به جبران خوبی های شما

[ بدون نام ] دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ب.ظ

ااااااااااوه حالا مونده. تو این شهری که ازش متنفره زیر سرش بلند میشه شلوارش دو تا میشه شب به شب نمیاد خونه بگیر برو تا آخر

نه عزیزم..تویی که حتی اسمت را ننوشته ای...نگاهت خیلی سیاه بود به سیاهی شب های همان شهری که دوستش نداریم...متاسفم اگر بر تو اینگونه گذشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد